Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
Re: [請益] 大家現在在用的倩碧三步驟?
Nov 13th 2013, 18:26, by prada666

作者prada666 (小培菁)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 大家現在在用的倩碧三步驟?

時間Wed Nov 13 18:26:37 2013

借原PO的題目回一下~ 我自己的膚質是混合偏油肌 從一開始用倩碧三步驟 就是用潤膚膠一直到現在了 因為我怕擦太油會長痘痘 所以冬天也是維持用膠來保養 但是會把原本的潔膚水3號換成2號 等到天氣再更冷一點 我會在三步驟結束後 再加上水磁場保濕凝膠來加強鎖水 免得臉頰那邊乾乾繃繃的 因為潤膚膠跟水磁場這兩罐都不含油 我用也比較不擔心T字部位會爆痘 我覺得三步驟這樣持續用下來 皮膚的角質代謝有變得比較好的感覺 之後再用水磁場也會變得比較好吸收 現在即使天氣變冷 我皮膚也很少出狀況了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.160.82.72

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()