Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 日本NOJIMA
Nov 17th 2013, 10:34, by MCKo

作者MCKo (美x子)

看板ask

標題[請問] 日本NOJIMA

時間Sun Nov 17 10:34:32 2013

想請問有買過的大家, 我在日本NOJIMA買了東西 它有寄MAIL給我說已經出貨, 在日本飯店等了兩星期都還沒收到 上去網頁看它說商品在它們的某家分店 所以意思是要我去店裡面取貨嗎? 那下訂單時幹嘛還要我寫地址 再請問有買過的大家 如果不去拿還是用被扣錢嗎?我是線上刷卡 多久之內要去拿呢? 可以請他送到我飯店嗎? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.24.133.214

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()