Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 艾芙美默默打59折
Dec 4th 2013, 16:10, by yanche

作者yanche (我要美麗人生)

看板BeautySalon

標題[心得] 艾芙美默默打59折

時間Wed Dec 4 16:10:48 2013

本來要下手買理膚的 但剛好家裡的艾芙美乳液用完了 搜尋艾芙美發現 奇摩購物竟然打59折 滿1500還可以扣200 超便宜的馬上手刀補貨連新品都有 因為我太常過敏之前看醫生 醫生有建議買來使用 冬天癢跟換季我的皮膚都紅疹癢到不 行,這次連沐浴乳也要買來用 我前面也發文說過我臉大過敏好了 要找穩定膚質的東西 終於不用在煩惱要買什麼 照顧我的敏感肌了 因為以前買過洗臉的也好用 非常推薦乳液沒買到400ml的真可惜 http://tw.buy.yahoo.com/gdsale/gdqta.asp?gdid=4791238 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.162.136.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()