Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
Re: [求助] 男友媽媽嚴重反對交往
Dec 16th 2013, 01:39, by doraBBO

作者doraBBO (天才小釣手)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友媽媽嚴重反對交往

時間Mon Dec 16 01:38:54 2013

你男朋友帶你回去,發生問題卻不會處理? 看你傻傻被罵受委屈不敢反抗講理? 最後真的不管怎樣也要死命護著你,怎會讓你被罵? 還是他真的天真認為不會被發現? 我看最後穩分,你在你男朋友身上看不到『擔當』 我帶我女朋友回家,我都有做心理準備 只要我家人對我女朋友酸一句,我就把整個家掀過來。 雖然有點不理性,但是這就是擔當。 最後還是早點分手吧,遲早的。 -- http://ppt.cc/zVoR 今日我最腫,三聯單自己寫啊? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.24.129.6

devil2816:看來你沒遇過不可理喻的媽,其實我還蠻同情原po跟她男友 12/16 01:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()