Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[請益] 這樣有可能會被炒魷魚嗎
Apr 2nd 2014, 22:51, by muchieh

作者muchieh (MJ)

看板Salary

標題[請益] 這樣有可能會被炒魷魚嗎

時間Wed Apr 2 22:51:08 2014

小弟現在在念碩一 課餘時間在某家出版社兼職特約編輯 平常在家寫稿 一周要去兩天 一天處理雜事(因為小公司) 一天開討論會 目前上班第三個禮拜 同事跟老闆很和氣但是不熟 前兩個禮拜我的稿被電很慘 說內容不符合公司出版品走向 送我幾本公司出的雜誌要我回去多琢磨 這周因故兩天我都沒辦法去上班 一天是因為我拉肚子拉到快死在馬桶上 有寫信請假 老闆也說保重身體 不用來補班 一天是周五開會因為放春假 提前一天開 但那天我本來學校就有課 我不會遲到 沒有早退 通常都晚半小時左右才下班 會把事情做完才走 但其他人都留很晚 我往往最早走 但我跟老闆說我可不可以走 她都說ok 這樣我會被炒魷魚嗎 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.243.117.242 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1396450271.A.E65.html

collen77724:沒人說的準 04/02 22:51

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()