Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
首頁無法設定
Oct 19th 2014, 16:15

我在移除snap.do後
首頁一直無法設定成我要的
(不知道有沒有關係)

比如說設定成雅虎好了
我在雅虎首頁右鍵按下右上角的房子
按了"新增或變更首頁"
然後將雅虎設定成我唯一的首頁

之後我再開啟一個索引標籤
然後在那個索引標籤按下首頁
她不會跑出雅虎首頁來
而是停在索引標籤
可以說是我"設定雅虎為唯一首頁"的這個步驟被抹除了?

另外試過設定完首頁後直接關掉瀏覽器
然後再次開啟瀏覽器
他首頁一樣是給我跳索引標籤

求解

我是win7 ie瀏覽器11.09600.17358版本

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()