Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
我想認養(買)迷你豬
Feb 7th 2015, 03:16

我想認養或買獼香豬或小山豬
已經找ㄌ將近兩個月就是問不到找不到
網路上的電話 打過去
不是 暫停使用~就是你撥錯號碼
實在很懊惱

我實實在在的想請有心人可告訴我上哪買或者賣我
請撥打0976921117我住基隆
在遠我都願意去載回

對ㄌ~可以的話我想養一對
謝謝大家幫忙@@@@@@@@@@

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()