Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
我想抓出線條感~
Jul 25th 2013, 17:34

我想把頭髮抓的很有線條感

http://www.youtube.com/watch?v=I_F2oMI_TSc

我看到了影片中的C字燙很喜歡,是我也去髮廊燙了 可是燙出來的卻像是空氣燙一樣有點QQ的,可是設計師還是說這樣比較好抓,可是每次他幫我抓的時候都是抓的有點捲捲的感覺 不是我想要的線條感

可是我每次自己抓都抓的很醜 一坨捲捲的再頭上實在很難看 請問要怎麼抓出好看的線條感?? 如果說燙的太捲也會不好抓嗎??

((不要跟我介紹設計師之類的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()