Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Protect Yourself & Family

Never walk alone again with MyForce personal security you keep on your smartphone. Our 5-Diamond CSAA Monitoring Agents instantly monitor all alerts 24/7 nationwide.
From our sponsors
[變髮] 公館染髮 hss設計師噴噴
Aug 7th 2013, 23:06, by bag33

作者bag33 (蓓蓓)

看板hairdo

標題[變髮] 公館染髮 hss設計師噴噴

時間Wed Aug 7 23:06:29 2013

我跟我姊是名符其實的省錢姐妹花 我們每次都是買開架式的染劑,傳統的還是泡沫式的都互染染得很開心 但夜路走多還是會碰到鬼 這次我幫她染的整個就是怪,色差太嚴重了害她被同事笑, 要想辦法補救也剛好姊姊生日快到~送她去染髮,原本想說只補染不平均的部分應該 比較划得來,但既然都要花錢就全部重染讓姐姐開心吧 說真的外面染並沒有貴到哪裡去,至少我仔細搜集了資料,公館這家價錢很公道, 而且我姐頭髮超長就有撿到便宜的感覺~我在旁邊很仔細看了設計師的每個動作,原來 給專業的染髮很少會有死角,事前的頭皮隔離那些,我們自個兒在家都只有一個步驟而已阿 染出來姐姐變好有氣質,完全聞不到阿摩尼亞的味道, http://ppt.cc/9ak3 上面這才叫做均勻的顏色阿!頭皮上面也不會太淺,也沒有東一塊西一塊的色差 下次也要拗我姊請我去給噴噴染髮啦~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.171.52.169

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()