Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
[詢問] 標記審查疑問
Aug 11th 2013, 00:37, by duck0721

作者duck0721 (elmo)

看板Facebook

標題[詢問] 標記審查疑問

時間Sun Aug 11 00:37:38 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 如題! 以前我設定標記我時要先經過我同意始可標記我, 意思是在我沒同意此標記之前, 板上是不會出現我被標記在什麼動態上、或是在哪打卡, 而那則動態只會出現我的名字但並沒有我的超連結, 而朋友版上也不會看見我被標記的動態, 但是現在發現這個設定好像失效了?? 現在被標記只會出現要不要同意此標記動態PO在我板上, 而不是出現通知我要不要同意此標記, 加上在我還沒同意之前,在朋友的版上就已經出現我被標記的動態了, 我去設定區域也一直找不到此設定, 所以想上來請教一下這個設定該去哪邊設定, 還是facebook已經把這個設定的權限刪除了? 因為有些來亂的朋友會亂標記、亂打卡, 但是現在卻沒有權限管制這些標記, 實在有點困擾!希望有大大可以幫我解答,謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.80.140.144

dDdDd4:動態時報和標籤設定 這邊?? 08/11 01:31

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()