Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [求助] 關於錢,開始懷疑我的價值觀
Aug 14th 2013, 13:49, by letmegoogle

作者letmegoogle (goo之哉 goo之哉)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 關於錢,開始懷疑我的價值觀

時間Wed Aug 14 13:49:37 2013

(google哥再度看不下去ing) ※ 引述《BoyGirl1 (男女板專用帳號1)》之銘言: : : 最近女友天天魯洨我薪水比他少五千塊的問題 : : 魯到最後,本人EQ也是不錯,各種打太極 (阿不然還能說什麼) : 我如果是你我就爆氣了。 "X的,對啦拎北就是個天殺的廢物因為拎北薪水比你少五千塊啦,這樣爽了沒?" : 女友被本人怡然自得的態度惹惱,總是說"你到底為了我做了什麼?" : : 我說:"每天你吃飯我都幫你付錢啊" : : 女友:"這本來就是你應該做的" 我如果是你我就爆氣了。 "X的我是你爸還是你舅舅?還有撫養的義務是怎樣?甚麼叫我應該做的?" "再說了,妳他X的不是嫌我錢少嗎?妳也不想想我的錢是怎麼變少的~" : : : 講到這裡,真是踩到我的底線了 : : 重複三次這個對話之後,不禁懷疑,到底是否我的價值觀有問題 =_= : : 我真的是被搞到有點錯亂了 救命啊 : : : 請問吃飯幫女友付錢,是男生本來就應該做的嗎 : : 請教一下各位版友的看法,開始懷疑自己了=_= 謝謝 : 我覺得你最大的問題是 這種女的你也要~ 我如果是你我就爆氣了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.136.224.19

LBJKOBE5566:幹笑了 08/14 14:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()