Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[請益] 推薦造型用品 軟細髮質
Aug 14th 2013, 01:19, by yl30

作者yl30 (夢想家)

看板hairdo

標題[請益] 推薦造型用品 軟細髮質

時間Wed Aug 14 01:19:27 2013

以前不需要騎車的時候可以常常抓髮蠟 現在因工作的關係 經常要戴安全帽 所以型一下就塌了 之後就比較改用砰砰粉 我真的覺得這商品不錯 雖然會有點臭臭的 但是至少不黏膩 重新塑型後不必找地方洗手 因此對髮蠟髮醋等塑型的商品 就定義在又黏又易沾手的標籤上了 但是今天試用了肯邦的商品 讓我有很大的改觀@@ 設計師說要幫我抹上造型膠的時候 我很驚恐的說不要吧頭髮都沒剪完就要塑型= = 但是抹玩吹乾後 完全沒有黏膩感 髮質也比較容易塑型了!! 當然沒有髮臘的那種效果拉 但是我覺得是一個不錯的新選擇 於是上網去爬個文 感覺他出蠻多商品的 好像是MITCH系列的 而且價位有點貴得嚇人... 所以我想擇一買就好了 不知道有沒有人也是使用這牌子的呢? 可以跟我講解每一個的差異性嗎? 我用的是方型結構強膠 是可以讓頭髮比較蓬鬆 說什麼打基底用的= = 聽不太懂 其他幾款看起來都像比較黏膩的感覺 還是其實不會? 我想在請問一下無重力臘和復古臘用出來的效果是? 會不會黏膩呢? 另外再麻煩推薦比較好用的造型商品~ 但是我希望不要太黏膩的 謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.116.196.151

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()