Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 想拉回精神出軌的我
Aug 19th 2013, 03:19, by Lotsof

作者Lotsof (永遠在一起)

看板Boy-Girl

標題[求助] 想拉回精神出軌的我

時間Mon Aug 19 03:19:51 2013

我跟現任女友已交往8年 這期間我真的很專情 不隨便對其他女生動心 跟屬於自己菜的女性朋友出去玩 也完全不會胡思亂想 就這樣 維持了8年專情 如今卻些許變調了 最近 跟一個女性友人A聊得很來 而我又是那種日久生情的人 當我發現我晚上睡覺會想到A時 來不及了.. 我真的也喜歡上A了 我讓A以為我已經分手 晚上 我會叫我女友去睡覺 然後藉機跟A聊通宵 會因為吃A的醋 當天就不開心、對女友愛理不理 跟A出去玩 會把手機裡有關女友的東西都刪除 通訊錄暫時改掉 就怕被A發現 而且 還會因為A而整晚失眠 就像我現在po文的時間一樣 只是 如今我也意識到 我跟A是絕對不可能的 所以我想拉回自己 不想再跟A聊天 我試著不上FB 但過沒多久又會偷看手機她有沒有上線 我真的 中毒至深 我不想再繼續這樣子了 我也沒法跟任何好朋友們分享我精神出軌的事 所以只能求救板友 我到底該怎麼做 才能忘掉A、回到正軌? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.177.216.145

greenleaf520:多想想你跟女友的回憶 8年的感情得來不易 請好好處理 08/19 03:25

greenleaf520: 兩邊都不要傷害 08/19 03:25

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()