Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [心情] 女友喜歡上別人
Nov 17th 2013, 09:36, by dispatch

作者dispatch (堅持)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 女友喜歡上別人

時間Sun Nov 17 09:36:43 2013

不想多說其他廢話,但請務必記得 一個男子,當你的世界都是為女朋友打轉時 就是你準備分手的時候,謹記 ※ 引述《bp0508 (肉圓)》之銘言: : 交往3年多的女友 剛剛看到他的line : 內容是一個啦啦隊的學長 : 一直說要追我女友 : 我女友說我喜歡你 如果我單身才會跟你在一起 : 我也問我女友了 她說他只是一時意亂情迷 : 現在也沒喜歡他了也當我的面把他line fb刪掉 : 不過他現在還是去練啦啦了 因為禮拜五要比賽 : 我真的覺得我已經快崩潰了 : 現在跟女友同居 我完全不知道怎麼面對他了 : 呵呵 以為不可能會發生的事情在自己身上 : 好像真的有種活不下的衝動 : 可是還是忍住了 : 我的世界一直都是為她打轉 現在我不知道該怎麼辦了 : 可不可以說些安慰我的話拜託 : ----- : Sent from JPTT on my HTC Butterfly. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.115.80.50

edward4904:當全世界都在用手機回文的時候,請善用推文。 11/17 09:42

wan0720:我男朋友也很以我為中心耶怎麼辦 11/17 09:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()