Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[求助] 幾乎沒有交流有可能喜歡對方嗎?
Dec 3rd 2013, 11:47, by tiger129

作者tiger129 (tiger)

看板Boy-Girl

標題[求助] 幾乎沒有交流有可能喜歡對方嗎?

時間Tue Dec 3 11:47:34 2013

事情是這樣的,我們幾乎沒有交流然後有一天我為了確認一件公事用訊息詢問他的時候,講著講著突然他就說:那你知道我曾經對你有好感嗎?當下我沒看到,只顧著打我自己的訊息,等我醒過來時,再回頭看已經太晚了,錯過反應的時機,再來我就怕尷尬了,只好假裝沒看到,也完全沒有針對他那句話做回應,因為我們真的太不熟了!! 假設一:是真的,但我滿腦子疑惑,因為我們甚至連跟一群人一起吃飯都沒有,更別說單獨,私底下也沒有傳訊息跟互動,我也不認為我是會讓人一見鍾情的類型。 假設二:是假的,但我們這麼不熟應該不至於看這種過份的玩笑也沒必要。 我不懂如果是曾經有好感,那現在沒有幹嘛跟我說,說了之後我的態度一直當沒發生,但心理就是會有點怪怪,不敢再提到是因為怕現在的關係有改變。 因為我們是幾乎是可以天天見面的關係,周休二日,未來也還會再看到兩年左右,所以我一直不敢當面找他問清楚,我怕跟他講清楚以後我真的很難面對他,但我想跟他當朋友。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.13.161.125

Fireya:如果你真的只有想當朋友 就不用想這麼多 也用發這篇文 12/03 11:53

Fireya:裝傻裝死 當作從沒看到過那訊息 像以前那樣 一切照舊 12/03 11:54

Fireya:不用發這篇文 12/03 11:54

myukaka:誰男誰女啊? 12/03 12:23

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()