Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[請益] 稽核單位的小小新人
Jan 17th 2014, 22:37, by Cafolsa

作者Cafolsa ( 汐 )

看板Salary

標題[請益] 稽核單位的小小新人

時間Fri Jan 17 22:37:28 2014

大家好~ 我是最近剛到一間不算小的公司上班, 是在稽核單位, 但是很慘的是我沒有相關的證照、工作經驗... 請問我該怎麼去著手稽核的工作內容呢? 因為初步來看以我這樣的菜鳥, 公司制度不了解,其他部門工作內容不熟悉, 想要稽核人家?不要被弄死就好了, 但是主管們又要求過年前要制訂出「稽核點」、「稽核獎懲制度」... 這些對我來說都太陌生了! 請問我該怎麼做、怎麼準備比較好啊?! 拜託有經驗的前輩們告訴我的準備方向或是該怎麼熬過去這個超級菜鳥階段呢? 拜託大家幫忙了! 先叩謝大家了! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.204.133.196

afflect:看懂規範 就照規範稽 ... 一字一句稽 01/17 22:42

holsety:不算小的公司,需要無相關經驗的新人去制定稽核獎懲制度? 01/17 23:08

holsety:一般大公司的稽核如果是無經驗的話,沒關係是進不去的 01/17 23:09

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()