Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[閒聊] *終於在第六次融出荷花魚*
Jan 18th 2014, 06:27, by fxfx45 ( 阿油a )

昨天閒來無聊在貴版爬文逛逛
然後不時看到很多成功紫融出荷花魚的喜悅
看到有人第五次、六次就中!!(心想:我該不會也要到第八次吧!)
重點是看到有人說要心理默念「阿密陀佛」......
就在昨晚我在打開融合介面前,不斷心中默念盤旋~阿密陀佛阿密陀佛......
"登愣" 果不其然中獎了~太開心啦 暗爽
終於讓我中獎 也重獲想要在繼續融下去的欲望了!!
⊙題外話:我昨天開始藍融,我是用殭屍魚(黃)、金牌、南瓜魚、地瓜丸魚、寶石便便、赤霞晶
(今天得出結果→殺人魚,1科藍水晶)
然而我想要知道或是詢問一下各位大大的建議,是否有更簡單or低階的方法用到藍融呢?
(畢竟之前用紫融花費不少材料,所以想詢問大大們有什麼其他見解有更簡單的藍融呢)

bingo

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()