Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[分享] 好好說再見-陶
May 22nd 2014, 09:40, by alive0730

作者alive0730 (馬克)

看板Boy-Girl

標題[分享] 好好說再見-陶喆

時間Thu May 22 09:40:00 2014

早晨 07:00 去買杯city coffee 一往如常的展開這一天。 就在店內廣播聽到這首歌 有被搔到癢處的那種痛快 我個人是很enjoy這種思念的感覺 就像想起遠方的一位老朋友一樣 有感覺 但淡淡的。 --- 分享給大家 (歌詞我把它併成文章) --- 好好說再見 我愛過妳笑的臉龐 我愛過妳心的善良 這些年有妳的時光 把我的孤獨都照亮 我記得妳說過的話 但 時間留不住一句話 我記得曾為妳瘋狂 但 何時過了年少輕狂 當情太深而緣太淺 當妳離開我的世界 至少要好好說再見 但 要怎麼好好說再見 如果花謝了會再開 那錯了的還能改嗎 這些年累積的關懷 怎麼說不在就不在 相信妳會過的更好 我還不想把妳忘掉 別丟棄妳無邪的笑 再見面還可以擁抱 以為我們能直到永遠 以為我們有同個明天 妳曾是我的世界 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 115.43.151.171 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400722802.A.92C.html

polabearlian:???男女點在哪..??? 05/22 10:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()