Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
關於PLATSAFE晶片卡的問題
Aug 12th 2014, 00:03

我的playsafe晶片卡買了有兩年了
但從前年的暑假到現在隔了將近2年的時間我沒在使用
一直到昨天我才又拿出來用

但為什麼我一登入就出現
【VerifyCard Msg: 2012:卡片與帳號資訊不正確,請勿非法使用他人的卡片!】
我很確定這個帳號是用這張卡片
因為我一直都插在讀卡機裡面
請問大大們能告訴我為什麼會這樣嗎?
或是解決的辦法

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()