Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
舊屋翻新的預算和加蓋
Oct 10th 2014, 21:38

最近和家人有想要把家裡整修翻新

屋齡約20年以上 有點算老式建築 ((整排的那種

大約30多坪

想設計現代一點的風格

還有想加蓋 不知道是否要去申請

因為我家2樓和3樓只有前中 沒有後 只有一樓有前中後

所以想把2和3樓加蓋後面

目前還在和家裡討論

想先知道大約的預算

不知道有人能提供一些資料給我嗎

或好人設計師 可以先來我家幫我看 ~~ XDD""((好像有點過分..

希望提供者能給我些實際設計圖 或 前後比較的圖

當然預算大約的金額 是多少

我有自己找一些資料 但都有點舊 現在物價也不知道漲多少(( 也不太了解建築這方面

希望預算是在150萬以內

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()