Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
[一般] 第一次被說很愛撿
Dec 31st 2014, 12:45, by sou6874 ( 胖胖P )


今天遇到一隻阿卡利 我玩汎

遇到對面將狗來下路GANK 我們將狗跟那隻阿卡利也來

我三番兩次都看到阿卡利 暗影之舞 過來補最後一下

我也想說 算了 殺到就好

結束是 阿卡利是 16/7/? 他還嫌殺的不夠多 開始砲對面的 我是 5/0/7

不過遇到一隻有趣的將狗牛 他搞錯我們是打競技模式不是RANK 之外

他順手接死我的琴仙(殘血跑路 我原本想直接瞬進塔殺) 我就說 "好吧 那只讓給你了XDDD "

他也給我打趣地說 "別急 夜長夢多"

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()