Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
iPhome 6 豈止於大,更是機王
Feb 16th 2015, 16:49

首先.......

我只是要敘述一下我的經過,各位客官請理性

2/16下午在官網列表的經銷商那買了iPhome 6 Plus 128G

在店家開機到桌面後便離開

出店門到附近的咖啡廳喝咖啡用Wifi上網來熟悉iOS

由於有可以更新,因此我就先執行更新

下載完後,便是安裝重啟

重啟後....

觸控完全失效

就只會一直在顯示各國的Hallo

也至經銷商那重置過了,無效

只能送修,又是逢過年

修回來我都離開台灣去上班了

回台灣前幾天手機壞了,沒手機用,回台灣馬上買,結果也給我馬上壞,還要送到國外修!?不能立刻換新機!!

有高手能幫我解決這問題?過年這時間尷尬呀........

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()