Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
電腦EXE檔不能正常開啟
Apr 7th 2015, 08:31

我家裡電腦是W7旗艦版
有今天我在灌SF2遊戲時,被AVG防毒軟體發現有威脅,我點了保護我
之後電腦被重開,我的電腦不能用連點開啟EXE檔,會說要用甚麼東西開
像是IE瀏覽器用IE開只給我下載列表,沒有網頁,
所有EXE檔都要用系統管理員開啟,非常的不方便
連影片圖片都要開瀏覽器在開啟舊檔
請幫幫我!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()