Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
全部主題 :: 遊戲基地 暗黑破壞神系列綜合交易 討論板
[一般] 你沒看清楚就已經有錯在先了 態度還繼續這樣...
Jul 6th 2013, 13:21, by lovelin5566 ( ★〞罪爰 )


檢舉人:shador_partOne

被檢舉人:AKET_PG
基地帳號: zxc19910601
檢舉理由:天梯交易版  沒有遵守原先該交易完整的物品 後又態度不佳

2013/7/6  下午約4點的事情
我(shador)幫暗黑裡面剛認識的一個好友來板上po文交換東西
po文標題 :(美西天梯) 喬丹+1個人物的PG換貝跟歐姆
內容 重複打了4次一樣的標題

後來 zxc19910601傳了訊息給我說:我收
交易一開始都很順利 我朋友(都fa開頭) 先丟喬丹
之後換另外一隻pg人物來丟pg
AKET就先丟30號給我 我先保管 之後我再丟給我朋友(FA)
之後 AKET就一直沒動靜 數分鐘之後的 ............ 對話  ↓↓↓↓↓
(每張圖 我都有截取到上一個對話 以免作假) 4

56

我覺得你看錯 沒關係 說個SOR 就能大事化小 小事化無
但是...你的態度 是讓我想發這篇文章的動力
你也說了 〝你很怕〞(我知道這是反話...
那就讓你怕看看吧...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()