Blogtrottr
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
[自介] 別叫我姊J
Jul 13th 2013, 22:55, by jayti

作者jayti (JD)

看板Taoyuan

標題[自介] 別叫我姊J

時間Sat Jul 13 22:55:02 2013

ID(P1/P2):jayti 暱    稱:小傑...別叫我姊j 生    日:1989.05.20 國    小:南崁國小 國    中:南崁國中 高 中/ 職:桃園高中 大    學:成功大學 住 桃 園 的:南崁 職    業:食夢貘 最常在那裡出沒:南崁 桃園市 大園 我想跟板友說的:桃園晚安,大家可以叫我小傑,目前可以到處跑 的時間多半在早上及下午。 平常會去台茂極限運動, 在此徵尋厲害的或有興趣一起變壯的健身房友。 喜歡看飛機,到處走走,聽音樂,看影集, 打籃球,交朋友,歡迎大家找我聊聊,不論男女。 好啦,目前單身,所以私心徵友XD BTW,如果有需要物理數學家教也歡迎找我 最後,我愛桃園!! line:Jet Chang FB:http://ppt.cc/IpHr -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.129.96.94

no24:自介標題要打上自已ID喔!! 07/13 23:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()