Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 西南地區
西藏、四川(九寨溝)、雲南、貴州等地的自助旅行資訊 
我在成都,你需要了解什么。
Jul 31st 2013, 15:35, by y36909068

四川人,在成都工作。开个贴解答下大家问题好了。

行程什么的,自己安排咯,千万别问我。

要是问点什么打车多少钱啦,哪里的东西比较好吃的这种问题可以问我,还有就是我看之前的帖说有些朋友被酒托咖啡托饭托什么的骗啊,我也可以给你们讲讲防骗的知识。

总之,尽我所能吧,可以回答的问题我尽量回答。

小伙伴们,尽量问成都市区内的问题吧,超出成都市的问题,毕竟我不在路上,也许回答的不是那么准确的。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()