Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Protect Yourself & Family

Never walk alone again with MyForce personal security you keep on your smartphone. Our 5-Diamond CSAA Monitoring Agents instantly monitor all alerts 24/7 nationwide.
From our sponsors
[攻略] 易大師 (重製後更新)變AD後的神Q~~FOR新手的心得文~~陸續更新~
Aug 12th 2013, 03:14, by zivvy ( 囧爆你的心 )

引言回覆 ab30502 的話:

我有不同看法:閃現比鬼步的好妳是不知道的
請重新看一下分類~
我的分類是1~12等的
基本上有閃現是到我這分類的最後一等~
而且我沒說閃現不好 我不是沒用過閃現~我常用~
有些時候閃現加大招比較好跑 這我不否認~
但是如果都到12等了閃現點燃這組合基本上通用我知道
但12等前不包括12等的話
鬼步點燃是最好選擇~對易大來說
而且 我打這篇本來就只算新手文~
新手到12等可以用閃現點燃我有說~
如果戰是妳給的 請說聲抱歉~請看下字好嗎?我知道妳年輕眼睛看的到字別只看圖OK?
並沒有說閃現不比鬼步好~只是請你考慮新手練到12等也是需要一點時間的
難道說前12等召喚師技能隨便帶?
以後回覆請先看下分類以及我的說明~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()