Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
桃園中壢新竹埋線拉提的醫美診所
Aug 12th 2013, 05:37

查詢了許多資料,好多醫美都有在做所謂的埋線拉皮,我不要只有緊緻,希望可以攺善法令紋,臉部線條,還有最近常有人說我的臉變胖了,可是體重並未增加,我的臉從圓臉變方臉才會被人家以為我變胖?我想要拉提,但很擔心效果不好,臉變成怪怪的被發現,看到網路上的照片效果都不錯,但想想誰會放没效果的照片?大家有經驗嗎?真的不會被發現嗎?會不會腫呢?我是上班族,不想被人知道我做過什麼事.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()