Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] outlook 簽名檔問題
Aug 13th 2014, 19:05, by monkeyyyy

作者monkeyyyy (影子的影子)

站內ask

標題[請問] outlook 簽名檔問題

時間Wed Aug 13 19:04:57 2014

用的版本是outlook2010 請問我已經在簽章設置好我的簽名檔了 是有圖片+字型+顏色的文字 我在新增電子郵件時,按簽章然後點選我設置好的簽名檔 是可以順利跑出我的設置簽名檔 可是為什麼當我要直接寄出例如點選物件右鍵,直接新增治郵寄對象 為什麼我點我的簽章,跑出來的文字卻不是我設定好的顏色跟字體 然後圖檔也不見了... why?哪裡出了問題 是html嗎?要去哪裡改 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.233.202.189 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1407927901.A.C72.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()