Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Acquire Clients Globally!

Attention Advertisers: What's your CPA? Have Us Acquire Additional Clients for You Utilizing International, Localized PPC on AdWords, Bing, & Facebook Exchange!
From our sponsors
Re: [閒聊] 兄弟賣球隊的最大受惠者
Dec 3rd 2013, 19:45, by liang691206

作者liang691206 (liang691206)

看板Baseball

標題Re: [閒聊] 兄弟賣球隊的最大受惠者

時間Tue Dec 3 19:45:44 2013

只想到兩個人 第一 倪福德 終於可以高興的回家惹 不用再跟洪家搞羅生門的對話了 第二 葉丁仁 不用再怕得罪了教主 還想要加薪... 這兩個人才是最大的受惠者吧... ※ 引述《linhsiuwei (清心寡慾的天煞孤星)》之銘言: : 原本三隊都不能沒有兄弟... : LAMIGO:少了兄弟,就剩我資本額最窮了。 : 統 一:少了兄弟,就剩我一個元老了。 : 義 大:少了兄弟,就剩我形象最黑了。 : 所以三隊都不該讓兄弟走.... : 結果中信買走兄弟後... : LAMIGO:雖然少了兄弟,就剩我資本額最窮,但幸好我不是最摳的。 : 統 一:雖然少了兄弟,就剩我一個元老,但我還是出手最慷慨的。 : 義 大:原本少了兄弟,就剩我形象最黑,還好接手的也不怎麼白。 : 原本還以為至少有棒球整體大環境可以受惠, : 大錢鬥時代可以開始? : 結果看來還是洗洗睡吧.... : 根本不會有什麼變化。 -- 廢文!無誤! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.36.147.183

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()