Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
[徵求] 你用不到的XPPEN數位筆
Jan 16th 2014, 17:54, by colorwater

作者colorwater (薄暮)

看板ChangHua

標題[徵求] 你用不到的XPPEN數位筆

時間Thu Jan 16 17:54:26 2014

我的XP-PEN數位筆不見了QAQ 現在我妹都在幫我找到底會消失去哪.. 現在徒留一個數位版有鳥用囧, 如果彰化的各位有用不到的數位筆, (我的板子是5560A 沒記錯的話..) 希望能不吝出借一小段時間, 因為非常急用~ 彰化市或是花壇我可以過去領! 另外為了感謝好心人可以請你一杯飲料作為答謝, 你指定就好囉, 請來信給我我會與你聯絡~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 221.120.6.187

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()