Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
換成win8電腦後的社區區域網路
Jan 16th 2014, 06:03

事情是這樣的
我家的原電腦是xp,連的是區域網路
我的網路連線裡只有 1394連線(已連線) 區域連線(已連線)
還有一個寬頻連線但他是已中斷連線
我家沒有什麼 無線網際網路 之類的

xp電腦都可以正常上網然後連線這樣

但我換了一台WIN8 NB 將原本插在XP的網路線
插到NB裡 但是我不知道怎麼連線
他好像要打什麼IP之類的
我後來插回去原本的XP 看了區域網路的IP
我全記下來後 在將線插回NB

一模一樣打在NB的區域網路後 他還是沒連線

HELP ME!!!!! 各位大大 拜託讓我的新電腦連線吧!!!!(泣

P.S我家似乎是一起連社區的 應該

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()