Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活 
Selling event tickets?

Ticket Cake is the easiest way to sell more tickets online. They will help market & make sure your events are reaching their potential. Get started now.
From our sponsors
大學生五科全當 網友譏:斷開與畢業的連結
Jan 16th 2014, 02:54

【生活中心/台北報導】大學期末考如火如荼展開,網路上每天都有大學生的哀嚎文。今天有網友上傳一張郭美江牧師的圖片,一旁搭配了文字:「當我登入成績查詢網站的時候,差一點點,我看到有兩科被當,…後來想一想,今年不是5倍嗎?怎麼只有兩科?我就再登進去看,哎唷!又兩科,就是4科…不對啊,神不會給我四,那應是五科…我看著成績單,真的很紅很漂亮!」

網友看完紛推「斷開你跟畢業的連結」、「我不要再跟教授有聯絡!」、「只好燒毀教科書了」。也有網友直說「哀傷」。

郭美江牧師語錄在網路上暴紅。翻攝自網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()