Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Speak Up - Stand Out!

Learn how to be a confident communicator. Transform the way you experience public speaking with this $39 online course taught by Alexa Fischer.
From our sponsors
[心情] 我的心碎了
Feb 20th 2014, 09:44, by A0919391638

作者A0919391638 (夭)

站內Boy-Girl

標題[心情] 我的心碎了

時間Thu Feb 20 09:44:31 2014

疙瘩再了,感覺不再了 心理沈重又疲倦 妳讓我難過,妳讓我失望 傷害是累積的 辛苦下班,開了這麼久的車 外頭寒風刺骨,妳怎麼對我 我再開車所以說請,妳就生氣 請?我不懂這樣妳有要生氣這樣 她討厭我請假,但是我真的是放假 而且我也一再解釋不是了 妳怎麼對我,再妳家門口我等了二小時,不開門就不開門我的心不是鋼鐵 我沒有想過妳會這樣對我 我很生氣我很難過 如果妳真的不愛我 我也不會纏著妳 沒有必要浪費彼此時間 看到兩頂安全帽 男生都會懷疑吧 我不是一直懷疑妳 是妳自己摸著良心 妳有做到讓我放心嘛 有避嫌嘛 為什麼會懷疑 是妳為什麼讓我懷疑 我有讓妳擔心過嘛 妳口口聲聲說不會跟男生出去 那妳手機照片是? 我以前完全信任妳 是妳自己有誠實嘛 然後這麼久不開門 誰不會多想 是我真的愛懷疑妳嘛 是妳自己的行為讓我懷疑 對妳我很失望-10000000 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.252.150

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()