Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
南陽街有那些可參考的雅思補習班
Jan 7th 2015, 05:19

我現在是高中畢業,想要去國外念書,
最近就再找有關雅思的補習班,
我也有問過我的同學,他們都建議我去戴爾美語,
在那邊上課可以有蠻不錯的資源和成效,
聽說最近還有更特別的是可以在一個平台上詢問老師問題,
聽說下課時好多同學都會為在老師旁邊問問題,
如果有了這個平台,我覺得超級方便的,
不會一直困在那個問題上面,很棒!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()