Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
[一般] 為何我寶物都夠了還不能換那隻長鼻鷹魚過任務?
Aug 3rd 2013, 11:54, by AAA78782 ( 潘小濠 )

[unable to retrieve full-text content]

我的寶物都夠了~我的寶箱裡的黑葉貝數量是足夠的~但是在兌換魚那邊卻不夠= =這是怎回事?
能幫我處理一下嗎?
我要過任務耶=________________=


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()