Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[攻略] 29/0/1 雙穿透 暴力安妮  2013/04/23
Aug 16th 2013, 05:50, by d19910908 ( 小樂樂樂樂樂 )

版大
如果你要這麼暴力
小弟我在此想跟你分享我慣用的起手裝

我是這樣起手
強壓對面 (其實安妮不需要帶藍藥水, 我為什麼要帶呢? 因為在強壓POKE對面英雄時, 我要確保自己魔量的充足, 用Q尾兵可以回魔沒錯, 但是襲擊對方英雄的時候就是在損耗, 我發現這很符合你的天賦, 因為回魔少)
智慧藥劑生命藥水生命藥水生命藥水魔法藥水魔法藥水

唯一條件: 至少上3之後用, 上6前有機會帶走兩波 (視對方防禦而定)
我不想帶閃現
更喜歡用虛弱 來折磨人
當然缺點也有, 就是小安妮無法逃命........說真的, 用閃現逃命也逃不了多久, 不如使用虛弱來讓對方更好被你追殺! 你都雙穿透, 加上魔劍士 虛弱後普攻 放招 至少可多打三下 變態極致!

單純分享經驗~

安妮
可愛的蘿莉
燒死人只因為她的淘氣與傲嬌

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()