Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
年紀大了才一直長粉刺痘痘.是怎麼回事
Oct 2nd 2014, 07:53

除痘吃薏苡酯有用唷!

像我男朋友這臉上很多痘疤

有些已經是黑色素沉澱了

有的還紅紅的有點發炎

臉上就花花的

青春期臉上就很容易出油

我到處 問到吃薏苡酯蠻有效

我們買"美妍姬膠囊"

裡面還添加核酸可以修復肌膚細胞

他試吃一個月就改善非常多了

這口碑都蠻好的

我是有個同學吃蠻久的

也是他跟我介紹我才知道的

對抗痘疤的話大約吃快兩個月就超有效的

價錢上也不會貴

妳可以上網多比較看看

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()