Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活 
Design-Led Engineering

Sourcebits - When your Mobile App has to be absolutely developed right. We've built more than 20 apps that have cracked the Top 10 in the App Store.
From our sponsors
【短片】圓仔日記 馬麻抱我睡整晚
Aug 15th 2013, 09:30

大家好,我是卡哇伊的圓仔,出生41天了耶,偷偷告訴你們,我昨天沒有回家睡覺哦,因為啊,阿姨跟叔叔讓我跟馬麻一起睡了一夜,嘻嘻,我好幸福喔。

跟馬麻一起睡覺很有趣,她呢有的時候會把我放她旁邊,有的時候不知道為什麼,會把我壓在地上,就算我拼命的鑽啊鑽,馬麻就是不放手,馬~~麻~~你好重喔。

還好馬麻一發現我在唉唉叫,就會坐起來輕輕的叼住我的頭,把我抱在她的懷裡,我覺得好溫暖、好好睡喔,其實我睡覺都習慣扭來扭去,這邊睡一下,那邊再睡一下,在馬麻懷裡,就算我怎麼扭,都不會掉下去耶,我好喜歡這裡,真的很喜歡很喜歡,尤其馬麻一下含住我的頭、一下又緊緊抱住我,超甜蜜的。跟馬麻睡真好!只要我叫一下或動一下,牠就會緊緊抱住我,馬麻,我超喜歡妳,我可以一直跟妳睡嗎,想到就開心,開心到我想睡了,好吧,我先睡一下嘍。

「圓圓」把懷中的「圓仔」抱緊緊。翻攝台北市立動物園

「圓圓」愈來愈掌握當媽媽的要領。翻攝台北市立動物園

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()