Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [請益] 飛利浦淨顏煥采潔膚儀 有人用過嗎
Aug 15th 2013, 09:26, by sikiy

作者sikiy (Sikiy)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 飛利浦淨顏煥采潔膚儀 有人用過嗎

時間Thu Aug 15 09:26:04 2013

※ 引述《jillrong (RT)》之銘言: : 在版上爬了洗臉機/潔膚儀的文章後 : 發現CLARISONIC似乎很多人都說不錯 : 缺點是代購要等 而且又漲價了 : 最近在姐妹愛漂亮看到 飛利浦淨顏煥采潔膚儀 : 優點是台灣就可以買的到 : 但價格近五千也不是很漂亮 : 不知道有沒有水水用過這台 評價好不好 : 我的膚質是敏感性的 : 鼻頭有長期困擾我的黑頭粉刺 : 好希望可以把臉洗乾淨啊~ 剛好它在預購時我就手滑了(掩面) 用到目前為止的感想, 附的刷子太靠近臉會有點刺,之後應該會加購敏感肌刷頭。 洗臉刷真的可以把臉洗的很乾淨, 目前為止我很滿意就是。 我原本鼻頭黑頭白頭粉刺長的亂七八糟,後來用杏仁酸+洗臉刷+Revive的淨膚面膜,鼻頭改善超多,我學妹看到還嚇一跳! 當然我不曉得是那個步驟救了我的鼻頭還是全部加起來才有的效果… 但是用洗臉刷一段時間真的感覺到臉比較光滑,我覺得很值得一試! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.235.54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()