close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
At Home Yoga Retreat

Everything you need to enjoy a weekend yoga retreat in your own home!
From our sponsors
[一般] 新手打積分,怎麼都爬不上去 (抱怨文)
Oct 17th 2014, 07:37, by bobster ( bobster )


其實我最怕的還不是雷
是很會嘴的,不只是小屁孩
有些學生還蠻有禮貌的
今天又碰到了
我完凱爾SUP,我照道理是要保護ADC沒錯
可是會站ADC躲遠遠(他凱瑟琳)
放個Q就閃
對面的也沒打算抓AD
反而一直要擊殺我們的主力熊(他真的有威到,21/9/9
我沒辦法,站在哪黨,大絕先給熊
結果我們兩次會戰都贏
換來卻是TOP跟ADC的漫罵
我這場4/7/21
被罵得真的很難聽
說什麼廢物SUP,都不幫,會不會完等等
TOP從頭被壓到尾,都沒人說什麼了
可能真的是我運氣不好
雖然這場有營
但是感覺比輸還討厭
希望能碰到像你們一樣有品的玩家

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()