Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 請問Candy crush畫面超過電腦螢幕
Dec 16th 2013, 12:35, by edsmom

作者edsmom (yes)

看板Facebook

標題[詢問] 請問Candy crush畫面超過電腦螢幕

時間Mon Dec 16 12:34:58 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 有好一陣子都是在ipad上面玩candy crush, 今天回來電腦上玩卻發現畫面尺寸超過電腦螢幕, 這樣我無法同時看到整個糖果的畫面排列,很難玩 去桌面上調螢幕解析度,發現我的螢幕解析度已經設到最高了(1920X1080) 記得之前我在電腦上玩都沒有這問題的。 請問有沒有人知道該怎麼辦,謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 211.76.175.169

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()